chicagirl

Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

Why?

Av chicagirl - 20 januari 2011 18:25

Varför är det så här?

Varför är jag så glad ena sekunden men nästa helt deppig?

Varför är det inte som förut?

Jo, för att allting förändras och du och jag mest!


Det är hemskt! Ena sekunden är jag superglad sen säger eller gör du nåt som man inte borde bli sur på men jag blir det ändå! Jag trodde vi var vänner, Du tror vi är vänner! Men det är nog just så att vi VAR vänner men nu har vi växt ifrån varandra! Och vi umgås mest bara för att vi alltid har gjort det och för att du vill det! Jag vill inte det, och känner mig jättehemskt för att jag inte vill! Men jag skulle aldrig kunna tala om det för dig för det skulle såra dig så mycket så jag skulle inte kunna se dig utan att bryta ihop totalt på väldigt länge! För jag kan bara inte såra en människa medvet utan att det skulle göra lika ont i mig! När du hoppade upp till våran klass så förstörde du allt! Alla bara tog för givet att jag skulle bli jätteglad och "ta hand" om dig i början, du placerades i min grupp så att jag skulle kunna "ta hand" om dig och din förra lärare sa till din förra klass när de frågade vart du var att du var med mig i min klass! Men det var aldrig någon som frågade mig vad jag tyckte så jag bara dumpade över dig på henne! De sa åt dig att du skulle tänka vad som var bäst för dig när du sa att du kände dig taskig mot den bästa! Och det var precis vad du gjorde, tänkte på dig själv!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chicagirl - 29 januari 2011 18:55

Fredag kväll och början på lördagen har jag varit jätteglad fast du har varit i närheten! Men på eftermiddagen så försvann det glada humöret! Det går inte vara glad när man är med dig i nästan ett helt dygn! Det gick bra ganska länge eftersom det var...

Av chicagirl - 26 januari 2011 20:00

Skrev i ett tidigare inlägg att jag ville skriva en så till den bästa underbaraste presonen i hela världen! Det har jaag gjort också! Den är inte bra och det ärr inte en hel sång men en början iallafall! För att du är allt   Du är min vän ...

Av chicagirl - 26 januari 2011 19:37

Hur känns det Hur vet man Hur mår man Hur är man Hur känns det Att vara kär?   Bara en liten dikt som jag hittade på förut, är inte så bra men jag kom på den just för att jag satt och tänkte på det! Hur vet man egentligen att man är kär...

Av chicagirl - 24 januari 2011 19:51

I detta inlägg är "Du" densamma som "Den bästa" I förra inläggen!   Om jag skulle kunna skriva sånger och sjunga skulle jag skriva en till Dig! Den skulle heta något i stil med "du betyder allt" eller liknande, för du betyder verkligen ALLT för m...

Av chicagirl - 24 januari 2011 18:25

Att du har svikit så mycket eller att jag inte kan vara med dig utan att bli helt tyst och deprimerad och må jättedåligt?   Jag brukar vara så glad, men så fort du kommer i närheten så blir jag helt tyst och mår jättedåligt och vill bara därifrån...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards