chicagirl

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av chicagirl - 24 januari 2011 19:51

I detta inlägg är "Du" densamma som "Den bästa" I förra inläggen!


Om jag skulle kunna skriva sånger och sjunga skulle jag skriva en till Dig! Den skulle heta något i stil med "du betyder allt" eller liknande, för du betyder verkligen ALLT för mig! Utan Dig, Gud och Jesus skulle jag nog inte orka gå till skolan på mornarna och troligtvis skulle jag nog försöka byta skola! Jag älskar Dig så otroligt mycket och Du är det bästa som nåmsin har hänt mig tillsammans med Gud och Jesus! Men de har alltid funnits i mitt liv! Du har bara funnits där i typ 3 år men det känns som en evighet! Det kanske låter som om jag pratar med om en pojkvän, men det är min allra bästa vän! Du är underbarast av alla och det finns ingen bättre än Du! Du är den viktigast människan i mitt liv och jag verkligen älskar dig mer än jag älskar någon annan! vän, familjemedlem, släkting! Det spelar ingen roll, jag älskar Dig ändå mest i hela världen! Jag är inte kär i Dig, absolut inte, men jag älskar Dig ändå väldigt mycket! Som vän, som den underbara person Du är!

Av chicagirl - 24 januari 2011 18:25

Att du har svikit så mycket eller att jag inte kan vara med dig utan att bli helt tyst och deprimerad och må jättedåligt?


Jag brukar vara så glad, men så fort du kommer i närheten så blir jag helt tyst och mår jättedåligt och vill bara därifrån! Vilket får mig må ännu dåligare eftersom vi varit kompisar sen vi var pyttesmå! Men det allra värsta är ändå att när du svek tog du henne ifrån mig! Vi som brukade höras i korridorerna på skolan när vi kom fnissande! Nu fnissar vi aldrig längre! Nu kanske det är ni som fnissar tillsammans, jag vet inte! Fast jag tror inte det, för det verkar aldrig som att ni har kul när det är bara ni två tillsammans! Men däremot hat jag kul tillsammans med den andra och ibland den bästa när vi har rast samtidigt! Men aldrig att jag har kul längre när jag är med bara dig och henne! Och det är faktiskt skitjobbigt! Jag lovar! Ni verkar sura på mig och ännu surare på den andra för att hon har tagit mig ifrån er! Men jag kan tala om att så var det inte! Det var ni, eller framförallt DU som gjorde så att jag medvetet höll mig undan från er!


/ En som är sjukt trött på sin bästa vän! + att hon hatar henne!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards