chicagirl

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av chicagirl - 26 januari 2011 20:00

Skrev i ett tidigare inlägg att jag ville skriva en så till den bästa underbaraste presonen i hela världen! Det har jaag gjort också! Den är inte bra och det ärr inte en hel sång men en början iallafall!


För att du är allt

 

Du är min vän

Den bästa här i världen

(För att du betyder allt)

Finns ingen annan

Som kan ta din plats

(För att du betyder allt

Jag älskar dig

Du är som en syster

(För att du betyder allt)

Finns ingen bättre än du

För du betyder allt

För mig


Den är inte så jättebra, synd att man inte kan skriva melodin bara! För spela in och sen lägga upp skulle jag aldrig göra, då skulle aldrig nån som hört det våga ens tänka tanken att kolla den här bloggen igen! Men kommentera gärna vad ni tycker och hur jag kan göra den bättre!

Av chicagirl - 26 januari 2011 19:37

Hur känns det

Hur vet man

Hur mår man

Hur är man

Hur känns det

Att vara kär?


Bara en liten dikt som jag hittade på förut, är inte så bra men jag kom på den just för att jag satt och tänkte på det! Hur vet man egentligen att man är kär, jag har nog aldrig varit det, inte på riktigt!


En sak till jag funderade på är varför skriver jag egentligen den här bloggen, det är nästan aldrig nån som läser den och aldrig nån som kommenterar. Egentligen, det är väl förstås ingen som vill läsa om en 13-årig tjej som mår lite dåligt! Men om det nu ändå är nån som läser så skulle den/dom hemskt gärna få kommentera vad de tycker! Jag fattar ändå inte vad jag tänkte på när jag startade bloggen!Borde kanske lägga ner den!


Men ändå, det är rätt skönt att skriva av sig iaf!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards